סרטון שיווקי לעסק שהוא איכותי יש לו חשיבות רבת משקל ביצירת מותג מצליח ומשפיע. סרטון שיווקי טומן בחובו יתרונות רבים ומשמעותיים אשר יכולים לסייע לכל עסק באשר הוא, בכול הקשור להיבט השיווקי, ובהעברת מסרים בצורה אטרקטיבית, אשר תוביל למשיכת עיני הגולשים.
היתרון של סרטון שיווקי לעסק
סרטון מספק לנו את השילוב המנצח והמדויק בין וויזואליות לשמע והוא בהחלט רלוונטי, במיוחד במציאות העכשווית שבה הלקוחות צורכים מסרים מהירים, כאלה אשר יודעים לתפוס את תשומת ליבו המיידית של הלקוח ומעניקים לו יתרון משמעותי, נגיש ומסורבל פחות מאשר קריאת טקסט.
כוחו הרב של סרטון שיווקי לעסק טמון באיכותו הנובעת מיכולתו להעביר מסרים בצורה מושכת אשר הופכת אותו לאמצעי שיווקי מבוקש ביותר, אטרקטיבי, ואפקטיבי . זהו כלי עזר שיווקי נפלא המשמש ככרטיס ביקור מעולה לעסק העוזר להעביר מסר בצורה מדויקת מהנה ועניינית אשר כול בעל עסק רוצה להשתמש בו, כדי להגיע ולתפוס את תשומת ליבו של קהל לקוחות רחב ככול שניתן.
מהו סרטון שיווקי לעסק?
סרטון תדמית לעסקים קטנים הוא תוכן המופק בפורמט המשלב בין וויזואליות לשמע כמו ווידאו אנימציה, שילוב בניהם ועוד. אלו הם סרטונים קצרים בדרך כלל אורכם עד דקה ותוכנם ממוקד, עונה על הצרכים השיווקיים של העסק ועל יעדים אשר הוגדרו מראש.
סוגי סרטונים שיווקיים
השלב הראשוני הוא לערוך אפיון מעמיק ומקצועי אשר יעזור למפות את הצרכים ולקבוע אילו יעדים ואילו מטרות נרצה להשיג דרך הסרטון. המטרות של סרטון שיווקי לעסק עשויות להיות מגוונות לדוגמה סרטונים המניעים לפעולה לקניית מוצר או לפניה לשרות מסוים, סרטונים לשם חשיפה, היכרות ועוד.
תרומתו של סרטון שיווקי לעסק, קטן כגדול
סרטון שיווקי איכותי וממוקד חשוב וחיוני בכול עסק, ללא קשר לגודלו. הוא יעבוד עבור העסק בין שמדובר בעסק גדול ובין שמדובר בעסק קטן בכול רגע נתון. הוא ידע להעביר מידע ללקוחות הפוטנציאלים בצורה אידיאלית, הוא משפר את חוויית הלקוח, מייצר וויראליות, מעביר רגש המחבר את הצופה ומסייע בחדירה לשוק.
כמו כן סרטון שיווקי ממקד תשומת לב, שומר על עניין, מקל מאוד על מלאכת ההסברה וההפצה, משפר מיצוב בתוצאות החיפוש וכול הטוב הזה כאמור, ללא קשר לגודל העסק. גם עסקים קטנים אשר משכילים לכלול שימוש בסרטון באסטרטגית השיווק שלהם יוצאים נשכרים מההשפעה שלו על קידום העסק.
ציבור רב מעיד שהוא קולט תוכן מצולם טוב יותר מאשר תוכן הדורש מהם מאמץ כמו קריאה. זאת כיוון שהמידע אשר מועבר למוח האנושי הוא חזותי מאחר וראייה היא החוש הדומיננטי שלנו המשתמש בקרוב למחצית ממשאבי המוח שלנו.
נתוני צפייה ברשת מעידים כי השימוש בסרטונים מסוג זה הולך וגובר בכול אמצעי המדיה האפשריים כאשר מדובר באתר הבית, בדף נחיתה של העסק, וגם כמובן כשמדובר בפרסום מקיף ברשתות החברתיות.