כל בעל עסק מחפש דרכים חדשניות כדי להטמיע מידע הקשור בעסק שלו. יש כמה וכמה שיטות שיווקיות למטרה זו ואחת החשובות שבהן היא הפקה של סרטון תדמית.
החשיבות של סרטון תדמית
סרטון תדמית מספר את סיפורו של העסק, במה הוא מטפל ואיך מתבצעים התהליכים השונים הלכה למעשה. זה מאד מסקרן לדעת לדוגמה מהם הצעדים לביצוע פרויקט הנדסי אדריכלי כמו תמ"א 38. מפיקי הסרט עורכים סיעור מוחות עם מנהלי החברה, שומעים מכל אחד מהם את שלבי העבודה ובהתאם לכך הם עורכים סרטון המתאר שלב אחר שלב. מהחשיבה ועד המוצר המוגמר שהוא בניין שעבר שיפוץ חיצוני, חיזוק של יסודות המבנה, תוספת קומות ולעיתים גם תוספת שטחים בכל דירה כמו ממ"ד ומרפסת.
בהכנה של כל סרטון מושקעת עבודה רבה אך הצופה רואה סרטון תדמית מרוכז בן כמה דקות בודדות בלבד. זו הסיבה שכל שביב מידע במהלך הכנת הסרט הוא אקוטי. לכן יש חשיבות רבה בהצגת כל הנקודות החשובות ביותר, ראייה של הנושאים שחשוב לראות בעיניים והצגת היתרונות של שיטת עבודה זו וכל זאת כדי ליצור מהפך בחשיבה על פעילות החברה.
מקצועיות בהכנת סרטון תדמית
סרטון תדמית אינו עניין של מה בכך ולכן חשוב להזמין אותו אצל אנשי מקצוע ייחודיים כמו storybiz שהם מומחים בתחום זה ואפשר לראות לאורך זמן את הכמות הגדולה של סרטוני התדמית שהם הכינו, כאשר כל אחד מהם משקף באופן מעולה את המסרים שהחברה מעוניינת להעביר ללקוחות הפוטנציאליים שלה.
לאחר קבלת ההמלצות על הצוותים המיומנים כדאי לבצע סיעור מוחות ולגבש יחד חשיבה על דרך הביצוע הכוללת צילום של נושאים שונים כדי להבהיר לצופים את מהות העבודה, וכך נוצר סרטון תדמית שהוא אותנטי. בסרטון משולבת קריינות של קריין או של קריינית שהם מנוסים ולכן כל מי שצופה ומקשיב לסרטון מבין את האמירות השונות. מעבר לכך יש גם כיתוב של המלל כך שיהיה נוח לכולם גם לקרוא את המידע.
שילוב של אנימציה בסרטונים
אחד האמצעים כדי להפוך כל סרטון תדמית למרתק הוא באמצעות שילוב של גרפיקה מעניינת, עיצוב יפהפה בצבעי המותג, אנימציה ועוד. כל מפיק בוחר את הדרך שנראית לו הנכונה ביותר כדי שהצופים ייהנו מהסרט מתחילתו ועד סופו.
מעבר לכך מתווספת לכך גם מוסיקה שמתאימה לפעילות המוצגת בסרט. לעיתים אפשר להוסיף מוסיקה רגועה ונעימה ובמקרים אחרים תהיה זו מוסיקה קצבית, שיר אהוב באנגלית, בעברית או בכל שפה אחרת, העיקר שהוא מתאים למציאות המוצגת בסרטון.
הפצה של סרטוני תדמית
הקו המנחה של storybiz הוא ליצור תהודה מקסימלית של כל סרטון כזה. לכן הוא מוצג באתר האינטרנט של החברה, מופץ ברשתות החברתיות המובילות כמו אינסטגרם, טיק טוק, פייסבוק, בערוץ יו טיוב ובכל מדיה נחוצה נוספת.
אם אתם מעוניינים ליצור מוניטין לעסק ולהעניק לו תדמית אולטימטיבית, הדרך הנכונה היא באמצעות סרטון תדמית. אתם מוזמנים לשוחח עם אחד המומחים שלנו כדי לקדם הליך זה.