הפקת סרטוני הדרכה – תהליך הביצוע

הפקת סרטוני הדרכה

הפקת סרטוני הדרכה הם דרך יעילה ביותר, מושכת ואטרקטיבית להעברת מסרים וליצירת הסברה איכותית. השילוב בין הפן הוויזואלי לבין השמע יוצר עבורנו פלטפורמה נגישה במיוחד אשר יודעת לספק ללקוח תוכן איכותי, ,מדויק סוחף ויצירתי.

שילוב של הפקת סרטוני הדרכה

עסק הנעזר באופציה של הפקת סרטוני הדרכה ראשית עורך מיפוי צרכים כדי שידע להבטיח את התאמתו לדרישות הלקוח ולדייק את העברת המסרים. זהו פתרון שיווקי יעיל ומומלץ במיוחד כאשר הוא עשוי במקצועיות.

סרטוני הדרכה הבנויים בצורה טובה היודעים למנף את הפלטפורמה היעילה הזאת, יצליחו להעביר את התוכן הנדרש תוך שימת דגש על דיוק בהעברת המסר, ושמירת הקשב בלי להלאות את הצופה.

הפתיחה של הסרטון היא הרושם הראשוני של כול לקוח

השניות הראשונות של כל סרטון חשובות ביותר. זהו הרגע בו מתגבש הרושם הראשוני של הלקוח. השניות הראשונות של הפתיח הן אלה אשר תקבענה האם הצופה יבחר להישאר ולצפות בסרטון, או להעבירו.

מרבית האנשים לא מגיעים לצפייה של מעל שבע שניות ולכן, אנשי המקצוע המיומנים שעוסקים בנושא הפקת סרטוני הדרכה שהם טובים ויצירתיים, ידעו להתאים את התוכן המועבר בדיוק מופתי לאופי העסק לטון הרצוי, ולסגנון שאותו הוא רוצה להעביר לציבור.

כמו כן, פתיח הכולל בתוכו את מיתוג העסק מבסס לצופה את תחושת הביטחון שמדובר בעסק רציני ולכן רצוי ביותר לכלול גם אותו בשלב זה באופן דומיננטי כך שיישאר לצופה הזיכרון המצולם לאורך זמן.

דגשים חשוב

ים בתהליך הפקת סרטוני הדרכה

יש כמה נושאים שהם תוואי הדרך בהפקת סרטוני הדרכה, כמו לדוגמה:

יצירת עניין דרך המצלמה

משחקי מצלמה כמו קלוז אפ, צילום מזוויות שונות, צילום יצירתי כמו למשל צילום בקאטים מהירים ועוד. כול אלה ייצרו עניין וימשכו את הלקוח להישאר קשוב.

תוכן מדויק

חשוב מאוד להיות יצירתי ולדייק את העברת התוכן, כדי לא להסיח את תשומת ליבו של הצופה או להתישו.

תמצות תוכן והדגשת טקסטים

במקרים שבהם נרצה לשים את האור על מלל חשוב, נגבה אותו באמצעות כיתוב שלו על גבי המסך ובכך נגרום להדגשתו וניצור סביבו עניין. כמו כן, חשוב לזכור כי טווח הקשב של אנשים הצופים בסרטון מגיע בממוצע למקסימום של כעשרים שניות. מרביתם יסתפקו בצפייה של כחמש עד שבע שניות ולכן המלל צריך להיות מדויק להעברת המסר.

הפקת סרטוני הדרכה כוללת מספר שלבים

הפקת סרטונים של הדרכה כוללת את שלב ההכנה בו אנו מגדירים איך יראה סרטון כזה שהוא בעצם סרטון תדמית לעסקים קטנים? האם הוא יכלול מונולוג למצלמה? יתאר פעולה מסוימת? מבחינת התוכן בשלב הזה, נחליט מה יהיה התוכן?

בשלב התסריט צריך להבין האם נזכור את המלל בעל פה? האם נקריא אותו? זהו השלב בו אנו צריכים לדעת ולשלוט במלל. זהו השלב שבו נחליט מה יהיה קונספט העריכה? האם הוא יהיה כמונולוג למצלמה או סרטון בשוט אחד? לאחר קבלת החלטה על המעטפת, אפשר להתחיל בצילומים בפועל.

סרטון אנימציה לעסק

שילוב של סרטון אנימציה לעסק מחירים

קיימת אפשרות להסריט סרטונים בדרכים שונות, כמו לדוגמה באמצעות שחקנים או קריינים שהם מוכרים או לא מוכרים בציבור. אך הדרך המיטבית והאהובה בדיוק על הקהל

סרטוני הדרכה

היתרונות של הפקת סרטוני הדרכה

לסרטוני הדרכה יש תפקיד חשוב ביותר במערך השיווק של כל חברה. זאת כיוון שאפשר להסריט כל מידע שמעוניינים להעביר לקהל הצופים. הן אם מדובר בקהל

התחל/י שיחה »
זקוקים לעזרה?
הי, איך אפשר לעזור?