סרטון תדמית למוצר

סרטון תדמית למוצר

הערך המוסף של סרטון תדמית למוצר

עסקים רבים משתמשים בשיטות חדשניות לפרסום המוצרים שלהם. זאת כיוון שהשיווק הדיגיטלי, הפלטפורמות המתקדמות והרשתות החברתיות יצרו מהפך בכל מה שקשור לקידום מוצרים ומי שמעוניין לקדם את מוצריו חייב לקחת חלק בטרנדים החדשים כדי להצליח. המטרה של סרטון תדמית למוצר היא להציג בפני הציבור מידע רב ככל האפשר על המוצר שהחברה מייצרת במפעל שלה, מייבאת או משווקת.

הפקה של סרטון תדמית למוצר

אין ספק שהלקוחות הפוטנציאליים לא מכירים ברוב המקרים את הנתונים הייחודיים של המוצרים השונים, ורק לאחר שהם נחשפים למידע הרב כשהם רואים את סרטון תדמית למוצר, הם מבינים את כל המעטפת.

המגמה היא להעניק ללקוחות את הנתונים על הערך המוסף שהם יקבלו אם הם ירכשו את המוצר וישתמשו בו. הן אם מדובר במוצר קוסמטיקה, מזון, חפץ לרכב או כל אופציה אחרת, רק אחרי שהלקוחות יכירו את כל היתרונות שלו, הם ישתכנעו לקנות אותו וליהנות מהשימוש בו.

המטרה היא להיות יוצא דופן

במציאות העכשווית שבה כמה חברות מתחרות זו בזו בייצור של מוצרים דומים וכל אחת מעוניינת להגביר את המכירות שלה, יש צורך בשימוש באמצעים טכנולוגיים חדשניים כדי לבדל את המוצרים של העסק מהמוצרים של המתחרים. אחת הדרכים לכך היא באמצעות סרטון תדמית למוצר אשר סוקר אותו בשלבי הייצור שלו, האריזה וההפצה. התכונות הייחודיות של המוצר ואופן השימוש בו.

התכנון של הפקת סרטון תדמית למוצר כולל עיצוב מיוחד שיסקרן את הצופים, מלל מרתק שבזכותו הם יראו את הסרטון ויקשיבו במלוא תשומת הלב לדברי הקריינות. רק בדרך זו הם יפנימו מידע רב שלא היה ידוע להם ולכן החשיבה שלהם על המוצר תקבל תפנית חיובית ובמקרים רבים הם יבחנו דגמים, צבעים, משלוחים ועלויות, כדי לגבש החלטה על הרכישה.

אופן השימוש בכל אחד מהמוצרים

סרטוני תדמית הן גם הזדמנות ליצרנים ולמשווקים להראות היבטים שונים של המוצר כמו לדוגמה צילום של קו הייצור על כל שלביו, צילום של אופן השימוש במוצר ועוד. החדירה לרבדים האלו מעניינת מאד את הקהל ובמקרים רבים הם המומים כיוון שלא כך הם חשבו שהדברים מתרחשים. בדרך זו האמון שלהם במוצר גובר ולכן הסיכוי שהם ירכשו אותו הוא הרבה יותר גבוה.

אסטרטגיה שיווקית

הפקה של סרטון תדמית למוצר שנוצר לאחר חשיבה מעמיקה על תסריט קצר וקולע שחושף את מרב המידע היא עבודה מקצועית ביותר. כאשר היא מבוצעת כהלכה היא משאירה רושם רב על הצופים ולכן לא אחת הם ישאירו את פרטיהם וכך יוצרו לידים.

או לחלופין הם ייכנסו שוב לאתר האינטרנט או לרשת החברתית כדי לראות זאת שוב. מעבר לכך הסרטון יוצר הנעה לפעולה והלקוח הפוטנציאלי יהיה הרבה יותר רציני בכוונות שלו לרכוש את המוצרים שהם בטיב מעולה ולכן הם נחוצים לו.

סרטון אנימציה לעסק

שילוב של סרטון אנימציה לעסק מחירים

קיימת אפשרות להסריט סרטונים בדרכים שונות, כמו לדוגמה באמצעות שחקנים או קריינים שהם מוכרים או לא מוכרים בציבור. אך הדרך המיטבית והאהובה בדיוק על הקהל

סרטוני הדרכה

היתרונות של הפקת סרטוני הדרכה

לסרטוני הדרכה יש תפקיד חשוב ביותר במערך השיווק של כל חברה. זאת כיוון שאפשר להסריט כל מידע שמעוניינים להעביר לקהל הצופים. הן אם מדובר בקהל

התחל/י שיחה »
זקוקים לעזרה?
הי, איך אפשר לעזור?