סרטון תדמית לעסקים קטנים
סרטוני תדמית לעסקים קטנים
המטרה של כל עסק ובמיוחד של עסקים קטנים היא לצמוח וליצור עוד הכנסות על ידי מכירה של המוצרים שהם מייצרים, מייבאים או שירות שהם נותנים.
חשיפה של הפעילות העסקית
כדי להגיע לכך בעלי עסק רבים מחליטים להזמין סרטון תדמית אשר יסקור את הפעילות העסקית שלהם. כדי לבצע מהלך זה הם פונים לאיש מקצוע שקיבלו עליו המלצות כיוון שהוא מתמחה בהכנת סרטון תדמית לעסקים קטנים.
לאחר שהם מתרשמים מעבודות קודמות שלו שהן באיכות גבוהה, הם מבצעים חשיבה משותפת אתו על מהלך ההסרטה, אילו נישות יוצגו ואיך הן יוצגו, אם יהיו דוברים ועל מה הם יספרו, היכן יצולם הסרטון אם יהיה זה בלוקיישן אחד כמו לדוגמה במפעל היצרני, או לחלופין בשני מקומות שונים.
מסרים להעברה באמצעות סרטון תדמית
סרטון תדמית משרת את האסטרטגיה השיווקית של העסק ולכן יש להחליט מראש על המסרים שיועברו במסגרת הסרטון. המוטו הוא להציג את המקצועיות ואת המיומנות של העסק הקטן בתחום העיסוק שלו כמו לדוגמה חריטה יוצאת דופן או ביצוע עבודות זכוכית כמו וויטראז'ים בצבעים מרהיבים. כיוון שאין טוב ממראה עיניים יוחלט אילו פריטים יצולמו במפעל, או לחלופין בבתים שבהם מותקנים המוצרים שיוצרו במפעל.
מעבר לכך יוכן תסריט שיחה שיכלול לדוגמה ריאיון עם המנכ"ל, מנהל היצור, לקוחות מרוצים, מעצב פנים שהיה פעיל בפרויקט מסוים ועוד. כל אחד יעדכן מראש מה הוא מתכוון לומר והוא יקבל דגשים אילו מסרים להעביר לקהל. המטרה היא שכל מי שרואה את הסרטון יבין עד כמה מדובר בעסק מקצועי ולכן אם הוא זקוק למוצרים שהעסק קטן זה מייצר – הוא יפנה עליו.
גם אם הוא לא צריך זאת כעת, הסרטון נצרב בזיכרון ובתודעה שלו ולכן אם הוא יצטרך בעתיד או ישמע על מישהו שמחפש מוצר זה, אין ספק שהוא ימליץ לפנות לעסק זה שהתדמית שלו היא גבוהה לאור מה שהוא ראה בסרטון התדמיתי.
הקרנה של הסרטון התדמיתי בכנסים מקצועיים
אחת המטרות של הפקת סרטון תדמיתי היא להפיץ את המידע לקהל רחב ככל האפשר. לכן כאשר יש כנסים מקצועיים או תערוכות מקצועיות, מסריטים את הסרטון בלופ וכך כל מי שמגיע למתחם כדי לראות את מה שמציג עסק זה, ייחשף הן למוצרים והן לסרטון התדמית שיש לו מקום חשוב ביותר בקידומו של כל עסק קטן.
הרשתות החברתיות
התהודה הרבה ביותר עבור כל סרטון תדמית היא ברשתות החברתיות לאור האפקטיביות הרבה של הרשתות המובילות כמו אינסטגרם ופייסבוק. כאשר מעלים סרטוני תדמית לרשת נוצרת אינטראקציה עם הקהל. יש גולשים שמסמנים לייק, יש כאלה שמשתפים את הסרטון המעניין עם חבריהם ואחרים רושמים תגובות.
כך או כך כל אינטראקציה היא חשובה ביותר וגורמת ברוב המקרים להעלאת המוניטין של העסק הקטן לאור המקצועיות הרבה שרואים בסרטון התדמית.